Wij vragen onze klanten regelmatig hoe tevreden ze zijn met ons. Deze informatie gebruiken wij om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. PrimeLine werkt samen met KiyOh om echte meningen van klanten te verzamelen. Hieronder ziet u de reacties van klanten die kort geleden een lening bij PrimeLine afsloten.
Alle reviews via KiyOh weergeven
Beoordelingen
-
PrimeLine
Ramic
2 1 101.005-07-2020 , Bergen op ZoomAls je per ongeluk 1 dagje overslaat dan bellen ze je plat,zonder begrip ,raar bedrijf,ik vind primline net een criminele organisatie -
PrimeLine
Ramic
1 1 100.507-04-2020 , Bergen op ZoomGa snel aflossen en zou nooit zaken doen met primline ,wat smerig ,zou niemand aanbevelen ,klantonvriendelijk,en als je dag mist dat je per ongeluk niet betaalt gaan ze je bellen net of je 100.000 geleent hebt,doe geen zaken met primeline, ik heb gevoel net of ik bij een criminele organisatie heb geleent, -
PrimeLine
John
2 1 101.009-01-2020 , RijswijkChanteren je om nieuwe gegevens van je te krijgen na 15 jaar . Totaal geen reden voor altijd top tijd betaald. Dus uit principe geen primetime meer voor mij ga samenwerkings stopzetten. -
PrimeLine
Charmaine
10 1 105.023-06-2019 , BeetgumermolenWhat I love about this company is that much of the contact was via the telephone...so much more personal than an email. And you aren’t kept on hold for more than a few minutes when you call. And the employees are all friendly and professional. -
PrimeLine
Sander
10 1 105.015-05-2019 , DRONTEN -
PrimeLine
Marta
9 1 104.521-03-2019 , TILBURGPluspuntenalles gaat snel, online te regelen; best hoge rente maar ja als je iets snel nodig hebt dan kun je ook verwachten; 3de keer al tevreden over service van PrimeLine
-
PrimeLine
Anoniem
9 1 104.526-12-2018 , BORNPluspuntenSnelle service
-
PrimeLine
Anoniem
7 1 103.513-12-2018 , TILBURG -
PrimeLine
Geria
10 1 105.024-10-2018 , DEURNEPluspuntengoede service. Duidelijke uitleg
-
PrimeLine
GP
10 1 105.023-09-2018 , LeeuawardenPluspuntenZeer vriendelijke en deskundig personeel. Vragen zijn uitermate zorgvuldig behandeld.
VerbeterpuntenHeb geen verbeter punten. Was eigenlijk onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel.