Contact met PrimeLine
Contact met PrimeLine
Hebt u vragen?
Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met PrimeLine via telefoon, e-mail of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Vraag en antwoord.
Eindafrekening Persoonlijke lening
Hebt u in het verleden een Persoonlijke lening bij PrimeLine afgesloten en deze vervroegd afgelost voor 1-1-2021? Dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. U bereikt ons via telefoonnummer 073 - 645 99 17. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Postadres
PrimeLinePostbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch
Vestigingsadres
Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch
Pers en media
Neem voor persinformatie over PrimeLine contact op met onze afdeling communicatie.
Afdeling communicatie – communicatie@primeline.nl
Telefoonnummer & openingstijden
Klantenservice
Voor alle vragen over uw bestaande lening: 073 - 645 99 17.
Openingstijden
Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.
Aangepaste openingstijden:
- Vrijdag 8 november: Telefonisch niet bereikbaar na 16:00 uur
- Maandag 11 november: Telefonisch niet bereikbaar na 16:00 uur
- Dinsdag 12 november: Telefonisch niet bereikbaar na 16:00 uur
Hulp bij betalen
Kunt u uw maandbedrag (binnenkort) niet meer betalen? Dan staan we voor u klaar.
Hebt u een klacht?
Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld.
Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij PrimeLine is aangesloten:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl
Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijk rechter. Klik hier voor meer informatie.