Let op! Geld lenen kost geld

Hebt u vragen?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met PrimeLine via telefoon, e-mail of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Vraag en antwoord.


Postadres

PrimeLine
Postbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch

Vestigingsadres

Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch


Pers en media

Neem voor persinformatie over PrimeLine contact op met onze afdeling communicatie.

Afdeling communicatie – communicatie@primeline.nl


Telefoonnummer & openingstijden

Aanvraagservice, nieuwe lening: 073 - 645 99 00.

Klantenservice, bestaande lening: 073 - 645 99 17.


Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.


Hebt u een klacht?

Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar  uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld.

Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij PrimeLine is aangesloten:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl

Contactformulier

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens