Contact met PrimeLine
Contact met PrimeLine
Hebt u vragen?
Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar. Neem contact op met PrimeLine via telefoon, e-mail of post. Onze medewerkers helpen u graag. U kunt ook altijd even kijken bij Vraag en antwoord.
Eindafrekening Persoonlijke lening
Hebt u in het verleden een Persoonlijke lening bij PrimeLine afgesloten en deze vervroegd afgelost voor 1-1-2021? Dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. U bereikt ons via telefoonnummer 073 - 645 99 17. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Postadres
PrimeLinePostbus 3369
5203 DJ ‘s-Hertogenbosch
Vestigingsadres
Larenweg 78-86
5234 KC ’s-Hertogenbosch
Pers en media
Neem voor persinformatie over PrimeLine contact op met onze afdeling communicatie.
Afdeling communicatie – communicatie@primeline.nl
Telefoonnummer & openingstijden
Klantenservice
Voor alle vragen over uw bestaande lening: 073 - 645 99 17.
Openingstijden
Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Aangepaste openingstijden op maandag 30 oktober van 09.00 uur tot 16.30 uur.
Hebt u een klacht?
Wij werken iedere dag aan een optimale dienstverlening. Als het niet naar uw wens verloopt, neemt u dan eerst contact met ons op. Uw klacht wordt binnen 14 dagen afgehandeld.
Komen wij er samen toch niet uit? Dan kunt u binnen 3 maanden na sluiting van het klachtdossier contact opnemen met de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij PrimeLine is aangesloten:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl
Of u kunt uw klacht voorleggen aan een burgerlijk rechter. Klik hier voor meer informatie.