Vraag & antwoord
Extra services
Binnen het kredietlimiet van uw Doorlopend krediet kunt u direct geld opnemen. Komt u aan het eind van de maand net dat beetje geld tekort? Of staat u plotseling voor een grote uitgave? Dan kunt binnen uw limiet geld naar uw eigen bankrekening laten overmaken. Houd er rekening mee dat bij een geldopname de looptijd van het Doorlopend krediet langer wordt.
- Regel het zelf via Mijn PrimeLine.
- U hebt het geld binnen 3 werkdagen op uw lopende rekening.
- U betaalt terug zoals wij hebben afgesproken; een vast percentage van uw kredietlimiet.
Als u niet genoeg bestedingsruimte hebt, dan maakt PrimeLine het bedrag over dat wél binnen uw mogelijkheden ligt. Betaling zoals vastgelegd in de Algemene voorwaarden van Qander Consumer Finance BV. Over het opgenomen bedrag betaalt u een variabele rente. U betaalt het bedrag terug volgens de voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Daarnaast gelden alle overige voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Uitbetaling onder voorbehoud van goedkeuring door PrimeLine.
Wilt u uw limiet van uw Doorlopend krediet verhogen of verlagen?
Dan kunt u dit zelf aanvragen in Mijn PrimeLine. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op om uw mogelijkheden door te nemen. De verwerking duurt enkele werkdagen dus vraag tijdig de wijziging van uw limiet aan.
Natuurlijk kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen.
Staat u rood bij de bank? Hebt u bij meerdere partijen een lening lopen? Of koopt u online op krediet? U kunt geld besparen door uw leningen te bundelen en onder te brengen in één PrimeLine-lening. Oversluiten noemen we dat.
De voordelen van oversluiten
- Eén lening is goedkoper dan meerdere kleine leningen.
- U kunt uw leningen gratis oversluiten en wij regelen alles voor u.
- In één oogopslag hebt u inzicht in uw financiën op Mijn PrimeLine.
U regelt oversluiten via de afdeling klantenservice. Onze medewerkers staan u van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur graag te woord. Telefoonnummer 073 - 645 9917.
Hebt u de Juridische Helpdesk afgesloten? Dan kunt u juridisch advies vragen bij de Juridische Helpdesk. U kunt de juristen bellen op 035 - 539 22 42. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur. Houd uw klantnummer bij de hand als u gaat bellen.
De Juridische Helpdesk via PrimeLine biedt hulp voor slechts € 1,99 per maand.
Sluit online de Juridische Helpdesk af.
De Juridische Helpdesk heeft een looptijd van één jaar en wordt elk jaar automatisch stilzwijgend verlengd op de vervaldatum. U kunt deze service voor het komende jaar opzeggen tot één maand voor de vervaldatum.