Leverancier AddComm geraakt door ransomware
De afgelopen week is één van onze leveranciers geraakt door een aanval met ransomware. Dit incident heeft voor onze dienstverlening gevolgen. Namelijk:
- U kunt tijdelijk niet volledig gebruik maken van de Mijn PrimeLine functionaliteit.
- Sommige communicatie, waaronder uw maandoverzicht, ontvangt u op een later moment.
Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het eventuele ongemak.
Wij hebben op dit moment geen indicatie dat onbevoegden onze klantgegevens hebben gebruikt. Ook zijn de systemen van PrimeLine niet getroffen door
de aanval.
Mocht er uit nader onderzoek blijken dat er toch een risico bestaat dat uw gegevens worden misbruikt, dan nemen wij contact
met u op.
Kijk op
AddComm geraakt door ransomware (update 27 mei)
voor meer informatie.
Inloggen met iDIN
iDIN is onze nieuwe manier van veilig inloggen. Met inloggen met iDIN identificeert u zich door in te loggen met uw eigen vertrouwde bank.
- Snel, gemakkelijk en veilig
- Gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig
- PrimeLine krijgt geen inzage in uw inloggegevens, bankgegevens of transacties.