Vraag & antwoord
Extra services
Binnen het kredietlimiet van uw Doorlopend krediet kunt u de eerste 36 maanden direct geld naar uw eigen bankrekening laten overmaken. Houd er rekening mee dat bij een geldopname de looptijd van het Doorlopend krediet langer wordt en opgenomen bedragen ook weer moeten worden afgelost.
Verantwoord lenen
Als geregistreerde financiële instelling werken wij volgens de wetten, normen en richtlijnen die op onze organisatie van toepassing zijn. Om deze reden zijn wij verplicht om een actualisatiebeleid van uw persoonlijke en/of financiële gegevens uit te voeren tijdens het aanvragen van een geldopname. Het is in uw eigen belang dat u niet meer leent dan verantwoord is in uw situatie.
- Regel het zelf via Mijn PrimeLine.
- U hebt het geld binnen 3 werkdagen op uw lopende rekening.
- U betaalt terug zoals wij hebben afgesproken; een vast percentage van uw kredietlimiet.
Als u niet genoeg bestedingsruimte hebt, dan maakt PrimeLine het bedrag over dat wél binnen uw mogelijkheden ligt. Betaling zoals vastgelegd in de Algemene voorwaarden van Qander Consumer Finance BV. Over het opgenomen bedrag betaalt u een variabele rente. U betaalt het bedrag terug volgens de voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Daarnaast gelden alle overige voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Uitbetaling onder voorbehoud van goedkeuring door PrimeLine.
PrimeLine is per 19 mei 2022 gestopt met het verstrekken van de Juridische Helpdesk.
Hebt u de Juridische Helpdesk afgesloten? Dan kunt u juridisch advies vragen bij de Juridische Helpdesk. U kunt de juristen bellen op 035 - 539 22 42. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur. Houd uw klantnummer bij de hand als u gaat bellen.