Vraag & antwoord
Betalen
U kunt bij PrimeLine altijd boetevrij extra aflossen. Het maakt niet uit of u een Persoonlijke lening of een Doorlopend krediet hebt.
Een extra bedrag aflossen kan op twee manieren:
- Via Mijn PrimeLine
- Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.
Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van PrimeLine.
Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn PrimeLine.
Als u uw exacte openstaande bedrag wilt weten, helpt de klantenservice u graag verder. Via dit formulier kunt u uw exacte saldo opvragen.
In Mijn PrimeLine vindt u een indicatie van uw actuele uitstaande saldo. Voor het exacte uitstaande saldo neemt u contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 9917. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Uw uitstaande saldo of een gedeelte hiervan kunt u op twee manieren betalen:
- Via Mijn PrimeLine
- Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.
Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van PrimeLine.
Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn PrimeLine.
Als u uw exacte openstaande bedrag wilt weten, helpt de klantenservice u graag verder. Via dit formulier kunt u uw exacte saldo opvragen.
Voor het actuele rentepercentage kijkt u op het laatste rekeningoverzicht in Mijn PrimeLine. Ook kunt u contact opnemen met de medewerkers van de afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 9917. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Als u een Persoonlijke lening afsluit voor aankoop, onderhoud of verbetering van uw eigen woning, dan zijn de rente en kosten onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar. Op de website van de Belastingdienst leest u hier meer over.
Vanuit het buitenland maakt u eenvoudig een bedrag over. Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van PrimeLine.
ING bank
District Oost Brabant
Postbus 1305
5200 BJ 's-Hertogenbosch
IBAN: NL50 INGB 0677 3486 65
BIC : INGBNL2A
Vermeld als betalingskenmerk: uw voorletters, achternaam, PrimeLine-rekeningnummer, woonplaats en land.
Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van PrimeLine.
ING bank
District Oost Brabant
Postbus 1305
5200 BJ 's-Hertogenbosch
IBAN: NL50 INGB 0677 3486 65
BIC : INGBNL2A
Neem contact op met onze afdeling klantenservice via e-mail of telefoonnummer 073 - 645 9917. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Geef aan van welk PrimeLine-rekeningnummer u welk tegoed wilt overboeken. Wij maken het dan over naar uw bankrekening.
Hebt u uw rekening opgezegd? Dan maken wij uw tegoed 56 dagen na de laatste incasso automatisch aan u over.
Als u uw exacte openstaande bedrag wilt weten, helpt de klantenservice u graag verder. Via dit formulier kunt u uw exacte saldo opvragen.
U ontvangt van ons geen acceptgiro voor uw betaling. U kunt op twee manieren een (extra) bedrag betalen/aflossen.
- Via Mijn PrimeLine.
- Via een bankoverschrijving naar Stichting Incasso Qander in ’s-Hertogenbosch, IBAN NL50 INGB 0677 3486 65 onder vermelding van uw postcode, huisnummer en rekeningnummer.
Stichting Incasso Qander verzorgt de administratie en incasso’s van PrimeLine.
Uw betaling/aflossing ziet u terug op uw volgende rekeningoverzicht. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn PrimeLine.
PrimeLine is een onderdeel van Qander Consumer Finance BV. Daarom staat op uw bankafschrift Qander Consumer Finance BV als afzender van de incasso.
Als u een (extra) betaling doet, dan ziet u dit op uw volgende rekeningoverzicht terug. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. U kunt uw (extra) betaling ook zien op het transactieoverzicht in Mijn PrimeLine.
Betaling niet ontvangen?
Staat uw betaling niet in uw rekeningoverzicht of transactieoverzicht? Stuur ons dan een kopie van uw betalingsbewijs of bankafschrift. Klik hier voor onze contactgegevens.
Als u uw exacte openstaande bedrag wilt weten, helpt de klantenservice u graag verder. Via dit formulier kunt u uw exacte saldo opvragen.
Bij een automatische incasso schrijven wij maandelijks het bedrag af van uw bankrekening. Dit doen wij standaard op de 27e. Valt de 27e op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt het bedrag de eerstvolgende werkdag afgeschreven.
Wanneer is de automatische incasso in 2025 gepland?
- Januari - maandag 27 januari 2025
- Februari - donderdag 27 februari 2025
- Maart - donderdag 27 maart 2025
- April - maandag 28 april 2025
- Mei - dinsdag 27 mei 2025
- Juni - vrijdag 27 juni 2025
- Juli - maandag 28 juli 2025
- Augustus - woensdag 27 augustus 2025
- September - maandag 29 september 2025
- Oktober - maandag 27 oktober 2025
- November - donderdag 27 november 2025
- December - maandag 29 december 2025