Let op! Geld lenen kost geld

U kunt bij PrimeLine een duidelijke Persoonlijke lening of een flexibel Doorlopend krediet online aanvragen. Lees stap voor stap hoe het werkt.

1. Bepaal welke leenvorm het beste bij uw past

PrimeLine biedt een Persoonlijke lening en een Doorlopend krediet. Bepaal hier welke lening het beste bij u past. Zo sluit u een lening af die afgestemd is op uw persoonlijke situatie. 

Doorlopend krediet Persoonlijke lening
  • Variabele rente, deze kan stijgen of dalen
  • Vaste rente
  • Variabele looptijd
  • Vaste looptijd
  • Boetevrij aflossen
  • Boetevrij aflossen
  • Flexibel opnemen, ook tussentijds
  • Geen tussentijdse opnames
  • U betaalt alleen rente over het opgenomen bedrag
  • U lost een vast bedrag per maand af

2. Vraag uw lening via PrimeLine aan

Bij PrimeLine kunt u uw lening aanvragen via onze medewerkers, bereikbaar op telefoonnummer 073 - 645 9900.  Van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur staan onze medewerkers graag voor u klaar. 

3. U ontvangt direct een offerte

Nadat u uw gegevens en de gewenste lening hebt besproken met één van onze medewerkers, ontvangt u een offerte per e-mail. U kunt deze uitprinten en alles op uw gemak nalezen. Het is een offerte, dus u zit nergens aan vast.

4. Stuur de getekende offerte terug

Spreekt de offerte u aan? Dan stuurt u ons de ondertekende offerte en gevraagde documenten toe. De getekende offerte moet u per post naar ons sturen. Voor alle overige documenten ontvangt u een e-mail met daarin een link naar uw persoonlijke pagina. In deze digitale omgeving wordt exact aangegeven welke documenten nodig zijn om de aanvraag definitief te beoordelen.

Stuurt u de documenten liever per post terug? Dat kan natuurlijk ook. De verwerking van uw aanvraag zal dan wel wat meer dagen in beslag nemen.

PrimeLine
Antwoordnummer 13035
5200 VE ’s-Hertogenbosch

Een postzegel is niet nodig.

5. PrimeLine beoordeelt uw aanvraag definitief

Wij beoordelen uw aanvraag en de ingestuurde documenten. We kijken onder andere of u voldoet aan alle voorwaarden voor verantwoord lenen.

6. PrimeLine maakt het geld naar u over

Is alles in orde? Dan maken we het geld over naar uw bankrekening. Bij een Persoonlijke lening ontvangt u het hele bedrag ineens. Bij een Doorlopend krediet geeft u aan welk deel van de afgesproken kredietlimiet u alvast wilt ontvangen.

7. Wijzigingen persoonlijke situatie

Bij PrimeLine vinden wij het belangrijk dat uw lening past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Mocht uw financiële situatie in de toekomst veranderen dan is het belangrijk dat u contact met ons opneemt. Als het nodig is kijken wij samen met u naar een oplossing die past bij uw nieuwe financiële situatie.